Info om Herbalifes seriositet önskas?

Diskutera det som påstås vara vetenskapligt grundat men som inte är det, samt andra empiriska påståenden utan belägg. Här kan du även diskutera sekter.
EzekielAxel

Info om Herbalifes seriositet önskas?

Inlägg av EzekielAxel » ons 26 aug 2020, 09:44

Jag hittar några gamla trådar här på forumet (från ca 2005-2006) som nämner Herbalife som ett exempel på ett MLM. Är det någon som vet hur det ser ut idag? Har Herbalife shejpat till sig och förbättrat sina produkter och sitt företagskoncept eller är det fortfarande i stor utsträckning ett pyramidspel som lurar folk med värdelösa produkter? Jag har misslyckats att hitta relevant information mha Google.

Användarvisningsbild
Anders G

Re: Info om Herbalifes seriositet önskas?

Inlägg av Anders G » ons 26 aug 2020, 11:19

Har de som var lurendrejare i en träskbransch (kosmetik och kladd) för femton-tjugo år sedan blivit ett seriöst företag nu frågas alltså? Vad får dig att ens tro det?
They don't like it up'em, you know!

EzekielAxel

Inlägg av EzekielAxel » tor 27 aug 2020, 08:14

EzekielAxel skrev:
ons 26 aug 2020, 09:44
Jag hittar några gamla trådar här på forumet (från ca 2005-2006) som nämner Herbalife som ett exempel på ett MLM. Är det någon som vet hur det ser ut idag? Har Herbalife shejpat till sig och förbättrat sina prohttps://9apps.ooo/
dukter och sitt företagskoncept eller är det fortfarande i stor utsträckning ett pyramidspel som lurar folk med värdelösa produkter? Jag har misslyckats att hitta relevant information mha Google.

Also, it should be noted that one can never 100% prove the negative that it wasn't an inside job. For example, one could say any evidence showing it was not an inside job was faked to look that way, say that all witnesses were paid off, that all the incriminating evidence was hidden, etc.

Användarvisningsbild
Anders G

Inlägg av Anders G » tor 27 aug 2020, 09:21

? Vad menar du? Är du ens på riktigt, eller bara en spambot?
They don't like it up'em, you know!

Användarvisningsbild
Vitnir
Kontakt:

Inlägg av Vitnir » tor 27 aug 2020, 14:50

Hen har kopierat gamla inlägg och lagt upp dem som nya under eget namn.
Så nån form av manuell bot kanske.
There is no spoon.

Bechtelar

Inlägg av Bechtelar » lör 12 jun 2021, 09:51

Additionally, some Herbalife products have been contaminated with an overgrowth of the bacteria B. subtilis, which is also linked to liver damage ( 16 ). Keep in mind that adverse effects and liver damage can occur with many over-the-counter medications and supplements.

MyMileStoneCard Login

Kerlukeb

Inlägg av Kerlukeb » fre 17 sep 2021, 08:57

EzekielAxel skrev:
tor 27 aug 2020, 08:14
EzekielAxel skrev:
ons 26 aug 2020, 09:44
Jag hittar några gamla trådar här på forumet (från ca 2005-2006) som nämner Herbalife som ett exempel på ett MLM. Är det någon som vet hur det ser ut idag? Har Herbalife shejpat till sig och förbättrat sina prohttps://9apps.ooo/
dukter och sitt företagskoncept eller är det fortfarande i stor utsträckning ett pyramidspel som lurar folk med värdelösa produkter? Jag har misslyckats att hitta relevant information mha Google.

Also, it should be noted that one can never 100% prove the negative that it wasn't an inside job. For example, one could say any evidence showing it was not an inside job was faked to look that way, say that all witnesses were paid off, that all the incriminating evidence was hidden, etc.
I will try to figure it out for more. Keep sharing such informative post keep suggesting such post.

www.myaarpmedicare.com login

Skriv svar