Överföra filer via WiFi till en fjärrenhet / USB

Diskutera fysik, kemi, biologi, samt direkta tillämpningar såsom teknik och medicin.
DenilCartel

Överföra filer via WiFi till en fjärrenhet / USB

Inlägg av DenilCartel » tor 24 jun 2021, 03:56

Min situation är den här. Jag har mediefiler som jag vill kunna skicka från min dator till ett USB-minne eller en enhet som är ansluten till mina förälders TV. Vi bor inte nära och jag vill kunna dela dessa filer med dem så att allt de behöver göra är att få tillgång till mediaspelaren på sin tv och klicka på det media jag har skickat till usb / enheten på distans. Jag har sett trådlösa enheter online men jag är inte säker på att de kan få den här typen av saker att hända. Mina föräldrar är inte bra med teknik så jag försöker minimera vad de måste göra i slutet.

Är det möjligt eller har du kanske en annan lösning på mitt problem?

DenilCartel

Re: Överföra filer via WiFi till en fjärrenhet / USB

Inlägg av DenilCartel » lör 26 jun 2021, 13:41

DenilCartel skrev:
tor 24 jun 2021, 03:56
Min situation är den här. Jag har mediefiler som jag vill kunna skicka från min dator till ett USB-minne eller en enhet som är ansluten till mina förälders TV. Vi bor inte nära och jag vill kunna dela dessa filer med dem så att allt showbox speed test
de behöver göra är att få tillgång till mediaspelaren på sin tv och klicka på det media jag har skickat till usb / enheten på distans. Jag har sett trådlösa enheter online men jag är inte säker på att de kan få den här typen av saker att hända. Mina föräldrar är inte bra med teknik så jag försöker minimera vad de måste göra i slutet.

Är det möjligt eller har du kanske en annan lösning på mitt problem?
issue got solved!!

Cytokrom C

Re: Överföra filer via WiFi till en fjärrenhet / USB

Inlägg av Cytokrom C » mån 28 jun 2021, 01:09

Och där kom payoffen med spamlänk i andra inlägget… Intressant långsiktighet i spammandet, men användarnamnen verkar iaf följa ett visst mönster…

Skriv svar