ANF behandling med frekvenser

Diskutera fysik, kemi, biologi, samt direkta tillämpningar såsom teknik och medicin.
Användarvisningsbild
Stampen83

Re: ANF behandling med frekvenser

Inlägg av Stampen83 » fre 05 jun 2020, 09:56

kipphebel3 skrev:
fre 05 jun 2020, 08:55
Jo. Med massor.och ni har inte kunnat svara på alla de andra 20 publicerade studierna som jag länkat till och isåfall kan ni i detalj argumentera om varför de helt de irrelevanta. De är för övrigt publicerade i en rad olika erkända tidskrifter som. Bl a journal of neuropathy med mera som jag nämt.
Varför skulle vi svara på alla de andra när du inte är villig att diskutera dem vi läst i detalj?

Har precis lämnat detaljerat svar.
vibrationer ( Frekvenser) eller oscilliationer som det kallas
Du använder ord, utan att veta vad de betyder...

Hur vet du det? Oscilliationer är samma sak som vibrationer. Eller rytmiska vibrationer.
Så vet inte vart du fått den bilden ifrån???
Från studien du länkade till
Du har tydligen inte sökt upp den apparat jag länkade till SA201 och beskrev namn på i textform
Med SA201 ville jag visa på att frekvenser kan mätas i olika vävnader.och just denna är en av ett sådant instrument som används inom kiropraktik för att detektera rörelse i ryggraden.
NEJ! Du blandar ihop mekanisk och elektrisk resonans. Den baseras på hz

Den baseras sin teknik på att hz kan mätas i benvävnad.
EIS är visst en LD technology produkt. Deras produkter används för att kunna detektera olika tecken på tidig patologi.
Givetvis, jag har pratat med dem. Det finns inget stöd för påståendena du kommer med.

Detta stämmer inte. gå in på deras sida som jag länkade till ser du det. Och se nedan taget från deras sida"

"From early products, such as EIS-GS, ES Teck, ES Complex, ANS-1, to our last products TM-FLOW and PAD Series,
each released product of LD Technology has achieved marketing success.

Both techniques are based on an examination, whereby a voltage of 1V in DC (direct current) is used, that is unable to cross the cellular membranes and capillaries (High resistance in KOhms and reactance 0). It only reaches the interstitial fluid (Interstitial tissue). This is how its resistance, intensity and conductivity can then be measured. This method is based on the research of Kanai and Meijer, whose findings confirmed that cellular membrane and capillaries behave as one capacity because of dielectric properties, hence the reason why a direct current circulates solely in the interstitial fluid and is unable to penetrate its membranes."

Vad har du att säga om detta?
Att man kan mäta resistans och konduktivitet på detta sätt bestrider ingen. Däremot är påståendet att man kunde få detaljerad info om enskilda organ, tom 3D bilder, helt taget ur luften.

Du ville ju att jag skulle ange källa till detta vilket jag gjort och detta är inte taget ut luften, detta är taget från beskrivningen hur den fungerar och vad den kan göra.

Att direkt citera vad en tillverkare skriver är ingen bra strategi. Typ du kan lika gärna citera "Philip Morris" som källa för att det är nyttigt att röka.
Vad ska man annars citera?

Användarvisningsbild
kipphebel3

Inlägg av kipphebel3 » fre 05 jun 2020, 10:48

Vad ska man annars citera?
Prova med att citera studier från oberoende källor. Typ referentgranskade studier, publicerade i välrenommerade tidskrifter. Av den långa lista på "studier" och jag skriver "studier" eftersom majoriteten inte är riktiga studier, finns egentligen bara en som överhuvudaget förtjänar att nämnas och den är från 2008 och publicerad i en tidning med impactfaktor under 1 (var just under ett ett år och just över ett annat).

Begreppet "impact factor" är grovt sagt ett mått på en tidskrifts renommé.

I den studien konstateras:
Even though the betweengroup statistics did not prove to be significant
in three of four of the variables, means and in
particular medians showed definite trends in
the hypothesized directions.
Således, utfallet var negativt i tre av fyra. Man borde då ha gjort en uppföljande studie för att verifiera. Men det har man inte. Inom vetenskapen är det med svalorna. en gör ingen sommar. Det som gäller om man vill ha visshet är replikering. Att samma studie görs av flera, oberoende forskare.

Det är vansinnigt svårt att följa dina resonemang eftersom du sätter svaren inne i den citerade texten, förresten..
Hur vet du det? Oscilliationer är samma sak som vibrationer. Eller rytmiska vibrationer.
Jag vet mycket väl var "oscillation" är. Det är ett generellt begrepp för svängningar. De kan vara mekaniska eller elektriska. Alla kroppar har en eller flera frekvenser där de svänger med (typ gitarr), men det betyder inte att de skulle göra det om de utsätts för elektriska växelfält med samma frekvens. Typ testa utsätta en akustisk gitarr för ett elektrisk växelfält. Absolut inget händer.
Den baseras sin teknik på att hz kan mätas i benvävnad.
Det är "Hz" och den meningen saknar huvud och fötter.
Du ville ju att jag skulle ange källa till detta vilket jag gjort och detta är inte taget ut luften, detta är taget från beskrivningen hur den fungerar och vad den kan göra.
Ingenstans i den beskrivningen hävdas att man kan få detaljerad information och 3D bilder från enskilda organ. Påståendet från studien är helt taget ur luften.
ho de anexetastos bios ou biôtos anthrôpôi — ὁ δὲ ἀνεξέταστος βίος οὐ βιωτὸς ἀνθρώπῳ !

Användarvisningsbild
pwm
Kontakt:

Inlägg av pwm » lör 06 jun 2020, 16:56

Det kanske skulle underlätta meningsutbytet om Stampen83 förklarade vad hen menar med frekvens. Och vad det innebär att kroppsvävnader har en frekvens.

Användarvisningsbild
Vitnir
Kontakt:

Inlägg av Vitnir » lör 06 jun 2020, 20:21

Enligt Hulda Clark kan man bygga ett "instrument" som mäter frekvenserna med en skolåda och lite sladdar. Den moderna versionen har lite mer bling.
There is no spoon.

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 08:01

pwm skrev:
lör 06 jun 2020, 16:56
Det kanske skulle underlätta meningsutbytet om Stampen83 förklarade vad hen menar med frekvens. Och vad det innebär att kroppsvävnader har en frekvens.
Absolut, se kommande inlägg

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 09:27

kipphebel3 skrev:
fre 05 jun 2020, 08:55
Jo. Med massor.och ni har inte kunnat svara på alla de andra 20 publicerade studierna som jag länkat till och isåfall kan ni i detalj argumentera om varför de helt de irrelevanta. De är för övrigt publicerade i en rad olika erkända tidskrifter som. Bl a journal of neuropathy med mera som jag nämt.
Varför skulle vi svara på alla de andra när du inte är villig att diskutera dem vi läst i detalj?
vibrationer ( Frekvenser) eller oscilliationer som det kallas
Du använder ord, utan att veta vad de betyder...
Så vet inte vart du fått den bilden ifrån???
Från studien du länkade till
Med SA201 ville jag visa på att frekvenser kan mätas i olika vävnader.och just denna är en av ett sådant instrument som används inom kiropraktik för att detektera rörelse i ryggraden.
NEJ! Du blandar ihop mekanisk och elektrisk resonans.
EIS är visst en LD technology produkt. Deras produkter används för att kunna detektera olika tecken på tidig patologi.
Givetvis, jag har pratat med dem. Det finns inget stöd för påståendena du kommer med.
Vem har du pratat med? Kan jag be och få kontaktuppgifterna till den du pratat med för att bekräfta detta tack!
I så fall har denna person ingen aning om deras tidigare produkter, eller så säger hen emot vad som tydligt står på deras hemsida.

Bild

https://www.ldteck.com/about-u
Both techniques are based on an examination, whereby a voltage of 1V in DC (direct current) is used, that is unable to cross the cellular membranes and capillaries (High resistance in KOhms and reactance 0). It only reaches the interstitial fluid (Interstitial tissue). This is how its resistance, intensity and conductivity can then be measured. This method is based on the research of Kanai and Meijer, whose findings confirmed that cellular membrane and capillaries behave as one capacity because of dielectric properties, hence the reason why a direct current circulates solely in the interstitial fluid and is unable to penetrate its membranes."

Vad har du att säga om detta?
Att man kan mäta resistans och konduktivitet på detta sätt bestrider ingen. Däremot är påståendet att man kunde få detaljerad info om enskilda organ, tom 3D bilder, helt taget ur luften.
Det beskrivs i studien exakt hur det gjorde för att få fram detta.
"Electro Interstitial Scan (EIS) Systems and Measurements: An EIS system (LD technology, Coral Gables, Florida, USA) A programmable electro medical device, was depoyed to acuire to acuire bioelectrical impedance measuremnets indicative of cellular physiologic functional status of 10 organs.

Under software control the hardware delivers a sequence of three of 1.28V pulses: 22 ac pulses, 1 second each at 50 KHz (at 0.6 mA, energy/pulse=0.7 mJ), 22 dc pulses, 1 second each (at 0.6 mA, energy/pulse 0.7mJ), and another set of 22 dc pulses, 3 second in duration for each pulse (at 0.6 mA, energy/pulse 0.7mJ), to 6 electrodes. These electrodes (2 disposable Ag/AgC1 applied to the forehead, 2 reusable polishes stainless steel hand electrodes, and 2 reusable polished stainless steel foot electrodes) form 22 different electrode pair (sensing) configurations and measure the intensity of interstitial fluid conductivity (by applying Maxwell´s equation) from which on-screen 3-D models of the human body organs are generated

Så detta är ej taget helt ur luften.

Att direkt citera vad en tillverkare skriver är ingen bra strategi. Typ du kan lika gärna citera "Philip Morris" som källa för att det är nyttigt att röka.

Användarvisningsbild
pwm
Kontakt:

Inlägg av pwm » sön 07 jun 2020, 09:38

Stampen83 skrev:
sön 07 jun 2020, 08:01
pwm skrev:
Ditt "kommande inlägg" var en citering av något kipphebel3 skrivit. Jag hade önskar att du kort, koncist och entydigt beskrev vad du menar med frekvens.

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 10:02

Kipphebel.

Att du tycker vissa av studierna inte är värda att nämnas är ditt antagande, de är likväl gjorda studier. Sen har du själv valt ut en del av en mening från någon av alla studier jag länkat till.

Som du ser så är det inte så lätt och enkelt som du beskrev att bara slänga ihop 1000 försökspersoner för en studie, den kommer alltid att stöta på personer som kritiserar och ifrågasätter den. Och inte nog med detta, när dessa väl läggs fram för dig så avfärdar du dessa och säger att de ska vara gjorda från oberoende källor, ser du inte komiken i dina argument då du talar emot dig själv. Och hela tiden hittar ny argument och på så sätt försöker bygga hela din strategi på att alla studier är verkningslösa på grund av dessa små kritiker, trots att de är gjorda enligt praxis. Tror du någon investerar miljoner i en studie som inte gagnar dem på något sätt, så fungerar det inte ens inom läkemedelsbranschen när något är nytt.

Dessutom! Här kommer ditt andra komiska argument. Sen är de heller inte publicerade i tillräckliga ansedda tidskrifter. Ser du inte rundgången i detta och att du snurrar dig själv i argument som på intet sätt bevisar att det inte fungerar. När mer data talar för att de faktiskt fungerar. Du har med andra ord fastnat i studieträsket, där man till slut inte vet någonting om vad som stämmer om man drar hela slutsatser av studier från denna typ av resonemang och argumentation.

Ser du inte felet i detta.och framför allt att förkasta hela och (alla studier i ditt fall). I och med detta skapas en egen tes om att dessa inte fungerar, baserat helt tidigare ovannämnda påståenden du gjort.. Alla kan se vart de olika studierna är publicerade någonstans som jag länkat till. Lägger jag upp nytt så duger inte det heller. Detta låter jag var och en av dessa läsare själv avgöra. Detta är en vanlig strategi när man försöker motbevisa olika studier. Tycker du inte att det är ganska vaga motargument som du då har att komma med, jag skulle snarare kalla dessa för synpunkter.

Sedan har jag flertalet gånger motbevisat att dina påståenden är helt felaktiga. T ex när du säger att EIS inte vart en LD produkt, Du klistrar in en bild på helt fel apparat, tog vilken bild som helst som fanns på länken jag skickade. I och med detta vill jag presentera att allt det jag lagt fram har grund till skillnad från dina påståenden.

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 10:59

pwm skrev:
sön 07 jun 2020, 09:38
Stampen83 skrev:
sön 07 jun 2020, 08:01
pwm skrev:
Ditt "kommande inlägg" var en citering av något kipphebel3 skrivit. Jag hade önskar att du kort, koncist och entydigt beskrev vad du menar med frekvens.
Frekvens är ett annat ord för vibrationer, eller svängningar inom som Kipphebel beskriver det. Det finns en rad olika typer av frekvenser från bl a ljusfrekvenser, radio, magnetiska och elektriska frekvenser där alla har olika våglängder med mera. Det finns dock även neurologiska frekvenser som skiljer sig från dessa andra typer av frekvenser eftersom de arbetar med unika svängningar (oscilliationer).

Vad som gör skiljer ANF från andra frekvensbehandlingar är just det faktum att de arbetar med neurologiska frekvenser. Andra typer av frekvenser kan inte påverka kroppen på samma sätt och tas upp av nervcellerna för att skapa denna oscilliation vidare i nervsystemet.

Det är därför vi ser att det fungerar i praktiken så pass bra som det gör till skillnad från andra frekvensterapier,

Varje enskilt organ kan mätas lika lätt som vi mäter hjärtat och hjärnan. Dessa mätbara frekvenser i nervsystemet är dock endast slutprocessen av olika frekvenser som våra nervceller (neuron) producerar eftersom toppvävnadsneuroner och nervgrenarna som mäts kan bara generera låga frekvenser. Neuroner skapar rytmiska och repetitiva frekvenser; denna neurologiska aktivitet skapar svängningar (oscilliationer). Nervsystemet får detta att hända i varje vävnad, organ eller körtel. Neuronerna kan skapa en enormt stor mängd nervaktivitet, och i många olika former, eftersom det finns miljarder olika neuroner. Dessa smälter samman (fusion) med andra nervceller, andra mekaniska eller funktionella celler eller hormoner med liknande mekanism. Denna fusion sker i membranpotentialen som skapar ett rytmiskt mönster.(1,2)

Ref 1: Eytan D, Marom S. Dynamics and e ective topology
underlying synchronization in networks of cortical
neurons. J Neurosci. 2006 Aug;26(33):8465–76.

Ref 2 Penn Y, Segal M, Moses E. Network synchronization
in hippocampal neurons. Proc Natl Acad Sci U S A. 2016
Mar;113(12):3341–6.

När de neurologiska frekvenserna från ANF diskarna tas upp av ett neuron, tillåter de en explosion som frigör kalium, natrium,kalcium och klorid in och ut i cellmembranet vilket skapar denna "gnista eller aktionspotential som det också kallas för genom cellmellmembranet.

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 11:53

Här kommer jag lägga jag upp en text med hur exakt ANF-diskarna fungerar med referenser.

ANF-Therapy
Key leaders of frequency medicine

Historia
For many decades, scientists and researchers have been studying about the oscillation in nerve
pathways. One of the major issues they faced is how to repair or re-establish the oscillation when it is weak or damaged. A healthy nervous system
and optimal oscillation could guarantee a perfect health (free of disease). (1-3)
The first written citing about the nervous system can be found in the Edwin Smith Surgical Papyrus from 1.700 years BC, although this knowledge might date back to Egypt 3.000 years BC. In the late 5th and early 4th century BCE, the philosopherphysician Alcmaeon of Croton discovers that the
brain is connected to the extremities through passages. The following century, the philosopher Praxagoras of Kos discovers the neuron and his
student Herophilus of Chalcedon distinguishes between sensory and motor neurons. (4,5)
Subsequently, many other scientists have worked hard trying to understand the complexity of the nervous system and its oscillation. (6) Da Vinci,Tesla, and many others, dedicated their lives to
this feld. (4,7)
In 1875, EKG and EEG were invented and created a new horizon with them. During this time, scientists found out that the brain contains 86 billion neurons(8) , and the human body could contain 10 times or more than that.

Neurons can generate frequencies and copy them from neuron to neuron. They also fuse with other cells to create a function. (9) This amazing
ability of the neurons makes the nervous system the only system in the body that can control all body functions, create the immune response, and
distribute resources with biochemical reactions.(10). Scientists have been able to measure 5-15 million of frequencies that travel through the nerve pathways. It´s known that emotional and mental stress can affect the nervous system and the oscillation, triggering the development of invisible inflammation. The no resolution of inflammation and to have it spread throughout the body can result in more severe issues and the development
of autoimmune diseases. (11-13)

ANF-diskarna
The ANF tool is a small disc made of a PET material (developed by NASA) and a rare christaline carbonized metal. After a complex process, this thin metal layer of the disc has exactly the amount of pure carbonized metal to hold frequencies. This combination makes it possible to charge the disc with frequencies and also send, receive and re ect the frequencies into the body. Discs can be charged with different scillation, speed and wave forms, therefore, aiming to target different neurons, cells and organs.

Hur ANF fungerar
ANF therapy consists of more than 300 discs with unique frequencies and functions. Every single disc target special function in the cells, glands or organs. The disc is activated and starts emitting the frequency when you apply it on the skin, facilitated by the human infrared heat, from sunlight or anyother type of heat/light.When a disc is applied, it immediately starts emitting the frequency that it is charged with, making it available for the body to absorb. This frequency immediately supports the electrical fusions on neurons that in turn copy and send from neuron to neuron. When the frequency targets a neuron, it allows an explosion that releases potassium, sodium, calcium and chloride in and out the cell membrane that make the spark possible (action potential) and the signalling through the neuron membrane. The different wave forms target different neurons and create different frequencies. Each neuron can receive information from up to 10.000 synapses, and in turn, send information up to 10.000 postsynaptic neurons. Interneurons create very complex neural circuits and neural oscillations.
With ANF therapy, when adding a positive charged disc and a negative charged disc, which contains lower frequencies compared to the positive
charged one, we can isolate the area we want to
treat.

In the nerve pathways, there are millions of different neurons that can create the fusion ofthese frequencies and propagate signals within
milliseconds, being the nervous system the frst on responding to injury and pathogens. Immediately, it starts a communication between the nervous
and the immune systems, activating the immuneresponse. In the same manner, the nervous system activates the resources to decrease bradykinin
or lymphocytes in charge of the in ammatory esponse and the healing process starts. (10)

ANF therapy optimizes the nervous system and its support towards the body functions, such as the immune response and the resolution of
inflammation. This technology will teach and help the neurons to copy the normal frequencies that allow correct functioning. When decreasing inflammation and pain, the body can lower cortisol and optimize the selfhealing process, since cortisol has consequences on the immune system, brain, metabolism, energy levels, mood and sexual behavior. Furthermore, a flatter diurnal cortisol slope is linked to
inflammation/immune issues and physical and mental health problems, (14)

The body will only absorb the neuro frequencies that are needed, damaged, or weakened. First, the nervous system immune response will try
to dismiss and reject the new frequency, but ther reflective feature of the discs continues to keep the frequency in the system. This process will
determine for how long the treatment is necessary, needing to change the discs every 72 hours until
the nervous system is able to copy and keep thefrequency without outside stimulation.

Neurons can be regenerated thanks to neuraloscillation, supporting the cell division and regenerating damaged or destroyed neuronal tissue. ANF discs help restore the oscillation, remove inflammation and help the body produce its own antioxidants, such as glutathione, carnosine and melatonin.

The neuron is the main messenger and is constantly working, but it also needs to be supported by the neurological help cells or support cells to maintainthe frequency, called glia cells. (15,16) When the frequency from the disc is absorbed by the neuron, it also targets the support cells to spread and stabilize the frequencies or demand for resources. These support cells, astrocytes and oligodendrocytes, are negatively charged, but they act as positive for some other lower frequencies depending on what they fuse with or where in the human body they subside.

All organs and glands have their own neurons and frequencies in order to be able to work individually,but also cooperate as a unit in a complex body.
(6,17) The disc will support and help repair neurotransmitters, that´s why the therapy helps to restore a weak oscillation.
With the knowledge of the frequencies of different molecules and cells, the therapy can decrease any type of pain within minutes.
When cells or neurons fuse with each other, the chemicals released become neurotransmitters that
will di erentiate into multiple frequencies through the synapse. (6,18)

Sensory neurons send information to optic and taste nerves. At the same time, they will fuse with mechanical neurons to be able to see and taste,
and with other neurons to control and regulate metabolism, digestion and many other functions.(9)
With ANF discs containing specifc neurological frequencies for different functions in the body, the therapy can target the whole system and help to
normalize its functions.Neurogenesis is a lifelong process, but can be diminished by inflammation, cortisol levels, bacteria, viruses, free radicals, lipid peroxidation, etc. Aging is not related to your age; aging is when oscillation gets weaker. Neural stem cells haveunique abilities, for example, they can decide to fuse with a neuron to create another neuron and support and repair frequencies and oscillation inthis way. Neural stem cells can also self-recycle and self-divide themselves. (15)
The neurons differentiated in organs will control the organ functions. For example, the liver is
thought to be involved in more than 500 specific functions, for that, it needs many different neurons
and chemicals to be able to fuse with other cells. For example, potassium, sodium and chloride or other chemicals from other specific areas, are
able to connect with other molecules, hormones or differianted functional cells to create the specifc frequency to produce proteins, hormones,
antioxidants, etc. These chemicals can also connect with glia cells and send the frequency to the endstation (function). If this communication does´t
happen correctly, it can create severe issues, such as organ weakness, brain disorders, autoimmune
diseases, etc. (10)

If a neuron can uptake and send neurotransmitters,it´s able to create a frequency and perform specific function by fusing with other cells. Neurons that fuse with other cells, like astrocytes (a new-born cell), can also create a closed circuit and be able to copy and repeat frequencies. (2,15)

ANF discs that contain high frequencies can also help clearing from excessive glutamate concentration that damage the neurons and
other cells. The discs can also help decrease the inflammatory macrophages that damage the neurons and allowing the repairing of the neuron
and the frequency, as described earlier.

Hur neuroner (nervceller) skapar frekvenser och hur ANF-diskarna kan påverka dom

Neurons create rhythmic and repetitive frequencies; this neural activity creates the oscillation. The nervous system makes this happen
in every tissue, organ or gland. The neurons can create a massive amount of neural activity, and in many different forms, since there are billions of
different neurons. They fuse with other neurons, other mechanical or functional cells, or hormones with similar mechanism. This fusion happens in the membrane potential creating a rhythmic pattern.
(19–21)
With ANF discs technology we target these specific
neural frequencies in different neurons, nerve cells and directly in other cell types to repair a broken or damaged oscillation and stimulate functions, for example, the healing process. For instance,
during chronic inflammation, the neurons have a reduction in the threshold to the action potentials,
this damaged neural frequency leads to chronic pain and other symptoms (10). The ANF technology
targets different neurons in a wide variety of tissues and different tissue layers. Using different
frequencies, the discs help to reduce inflammation and decrease pain in the target area.
By using discs with higher frequencies, we can target more complex neurons, like the postsynaptic neurons and activate them to send the
information to the next one and create a chain reaction through the nervous system. To create
this, we need to use different discs that target the neurons in the same priority line. By targeting the membrane potential, we can create oscillatory actions when using discs with different frequencies (what we call positive and
negative charged discs).
This will lead to post synaptic neurons activation and target different tissues at the same time.
This synchronic neural activity with large number of neurons will create a macroscopic oscillation.
These frequencies are easily measurable with today´s technology.

ANF technology and methodology are very unique, because when the discs are applied, they create
oscillation called alpha neural activity. When using several differently charged frequencies discs, we
can stimulate neural fusion activity in several organs and throughout the systems at the same
time. The effect is instantaneous. For example, our ANF therapists worldwide has seen how SpO2 can be raised within minutes, organ function can be optimized, and any type of pain can be reduced.The only way to facilitate this is by normalizing the oscillation in the nervous system. And when this happens, the human immune response will do the rest (self-healing).

Multipla oscilliationer

Multiple oscillations occur when a group of neurons are constantly giving feedback; communications though ring patterns create repetitive frequencies. These interactions lead to millions of frequencies and actions at the same time. This is why our bodycan perform millions of tasks every minute, and even every second. (2,19–21)

Our skeletal system works similarly. Every single bone and vertebra have different neurons. The
actions at this level, which are called intrinsic actions, demand very different and extremely high frequencies. It is a very special wave form, that
sends information in the same form in the same body part, although it´s measured as one, it´s only the ending product frequency. An application of different frequencies will make itpossible to normalize different issues in the human body, and in animals, through the synapse and the
synaptic cleft. These frequencies send messages releasing a chemical messenger or neurotransmitter. These frequencies transmit to totally different
neurons or cells in muscles, glands, organs, vessels, creating action frequencies.

This technology will, therefore, close the circuit and create actions by applying several different
frequencies directed towards different functions; helping the body to strengthen and repair broken frequencies and allow the central nervous system to repeat and copy the frequencies.

Bild

Referenser

1. Cole KS. RECTIFICATION AND INDUCTANCE IN THE
SQUID GIANT AXON. J Gen Physiol. 1941 Sep;25
(1):29–51.
2. Llinas RR. The intrinsic electrophysiological properties
of mammalian neurons: insights into central nervous
system function. Science. 1988 Dec;242(4886):1654–
64.
3. Ploner M, Sorg C, Gross J. Brain Rhythms of Pain.
Trends Cogn Sci. 2017 Feb;21(2):100–10.
4. Chudler EH. Milestones in Neuroscience Research
[Internet]. Neuroscience for Kids. Available from:
http://faculty.washington.edu/chudler/hist.html
5. Panegyres KP, Panegyres PK. The Ancient Greek
discovery of the nervous system: Alcmaeon,
Praxagoras and Herophilus. J Clin Neurosci O J
Neurosurg Soc Australas. 2016 Jul;29:21–4.
6. Llinas RR. Intrinsic electrical properties of mammalian
neurons and CNS function: a historical perspective.
Front Cell Neurosci. 2014;8:320.
7. Haas LF. Nikola Tesla (1856-1943). J Neurol Neurosurg
Psychiatry. 2002 Apr;72(4):526.
8. von Bartheld CS, Bahney J, Herculano-Houzel S. The
search for true numbers of neurons and glial cells in
the human brain: A review of 150 years of cell
counting. J Comp Neurol. 2016 Dec;524(18):3865–95.
9. Harris-Warrick RM. Neuromodulation and exibility in
Central Pattern Generator networks. Curr Opin
Neurobiol. 2011 Oct;21(5):685–92.
10. Pinho-Ribeiro FA, Verri WAJ, Chiu IM. Nociceptor
Sensory Neuron-Immune Interactions in Pain and
In ammation. Trends Immunol. 2017 Jan;38(1):5–19.
11. Frodl T, O’Keane V. How does the brain deal with
cumulative stress? A review with focus on
developmental stress, HPA axis function and
hippocampal structure in humans. Neurobiol Dis. 2013
Apr;52:24–37.
12. Calcia MA, Bonsall DR, Bloom eld PS, Selvaraj S,
Barichello T, Howes OD. Stress and
neuroin ammation: a systematic review of the e ects
of stress on microglia and the implications for mental
illness. Psychopharmacology (Berl). 2016
May;233(9):1637–50.
13. Porcelli B, Pozza A, Bizzaro N, Fagiolini A, Costantini
M-C, Terzuoli L, et al. Association between stressful
life events and autoimmune diseases: A systematic
review and meta-analysis of retrospective casecontrol
studies. Autoimmun Rev. 2016 Apr;15(4):325–
34.
14. Adam EK, Quinn ME, Tavernier R, McQuillan MT, Dahlke
KA, Gilbert KE. Diurnal cortisol slopes and mental and
physical health outcomes: A systematic review
and meta-analysis. Psychoneuroendocrinology. 2017
Sep;83:25–41.
15. Bond AM, Ming G-L, Song H. Adult Mammalian Neural
Stem Cells and Neurogenesis: Five Decades Later. Cell
Stem Cell. 2015 Oct;17(4):385–95.
16. Jana M, Pahan K. Astrocytes, oligodendrocytes and
schwann cells. In: Neuroimmune Pharmacology. 2016.
17. Marder E, Prinz AA. Modeling stability in neuron and
network function: the role of activity in homeostasis.
Bioessays. 2002 Dec;24(12):1145–54.
18. Wood JN, Boorman JP, Okuse K, Baker MD. Voltagegated
sodium channels and pain pathways. J
Neurobiol. 2004 Oct;61(1):55–71.
19. Eytan D, Marom S. Dynamics and e ective topology
underlying synchronization in networks of cortical
neurons. J Neurosci. 2006 Aug;26(33):8465–76.
20. Penn Y, Segal M, Moses E. Network synchronization
in hippocampal neurons. Proc Natl Acad Sci U S A. 2016
Mar;113(12):3341–6.
21. Chorev E, Yarom Y, Lampl I. Rhythmic episodes
of subthreshold membrane potential oscillations
in the rat inferior olive nuclei in vivo. J Neurosci. 2007
May;27(19):5043–52.
Bibliography
ANF Academy · Calle de Las Adelfas 5 · Nueva Andalucia · 29660 Marbella · Spain
8

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 11:58

Så som Albert Einstein sa:

Bild

Användarvisningsbild
Vitnir
Kontakt:

Inlägg av Vitnir » sön 07 jun 2020, 18:46

Tja, han verkar inte alls ha sagt det.

https://quoteinvestigator.com/2012/05/1 ... ng-energy/
There is no spoon.

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » sön 07 jun 2020, 19:28

Vitnir skrev:
sön 07 jun 2020, 18:46
Tja, han verkar inte alls ha sagt det.

https://quoteinvestigator.com/2012/05/1 ... ng-energy/
Tack för info. Tänker inte göra någon vidare research huruvida det stämmer eller inte, allt är redan förklarat.

Användarvisningsbild
kipphebel3

Inlägg av kipphebel3 » mån 08 jun 2020, 09:05

Tänker inte göra någon vidare research huruvida det stämmer eller inte
Nej, det är ju tyvärr litet så. Du kommer med en massa påståenden, som sedan visar sig vara ogrundade/felaktiga.

Om du värdesätter din trovärdighet så är det nog bra att kolla sina källor. Det är väldigt lätt att falla för saker man vill tro att är sant, men det är precis då man skall vara extra källkritisk.

För att ta ett exempel: Du hävdade tidigare att man inte kan se någon placeboeffekt hos djur och jag påpekade att det inte stämmer. Man kan se en placeboeffekt hos djur och det är något man måste ta i beaktande.

Så, ditt påstående om placebo hos djur var fel, eller hur? Ett enkelt svar, ja eller nej räcker!
ho de anexetastos bios ou biôtos anthrôpôi — ὁ δὲ ἀνεξέταστος βίος οὐ βιωτὸς ἀνθρώπῳ !

Användarvisningsbild
Stampen83

Inlägg av Stampen83 » mån 08 jun 2020, 10:57

kipphebel3 skrev:
mån 08 jun 2020, 09:05
Nej, det är ju tyvärr litet så. Du kommer med en massa påståenden, som sedan visar sig vara ogrundade/felaktiga.

Om du värdesätter din trovärdighet så är det nog bra att kolla sina källor. Det är väldigt lätt att falla för saker man vill tro att är sant, men det är precis då man skall vara extra källkritisk.

För att ta ett exempel: Du hävdade tidigare att man inte kan se någon placeboeffekt hos djur och jag påpekade att det inte stämmer. Man kan se en placeboeffekt hos djur och det är något man måste ta i beaktande.

Så, ditt påstående om placebo hos djur var fel, eller hur? Ett enkelt svar, ja eller nej räcker!
kipphebel3 skrev:
mån 08 jun 2020, 09:05

Det är bra om du citerar hela min mening istället för att kapa den och plocka ur det som passar dig för att försöka hitta din nya argumentation.

Skriv svar